"Min pojkvän är bra för han gör ett stort bajshål till mig"

Kom hem från Åre i måndags kväll efter en toppenhelg fylld av sol, skidåkning, mys och mycket träningsvärk. Har verkligen haft det super, till och med skidorna var roliga! Lite jobbigt är dock att jag har världens fulaste bränna just nu... Menmen jag får väl leva med det!
När jag kom hem trodde jag inte att Staffan skulle orka komma till mig och var lite ledsen, så fatta överraskad jag blev när han stod i dörren när jag kom hem... Haha världens gulligaste kille det där!! <3
Gårdagen var helt okej, skoldagen var väl helt okej förutom att allt som har med skola att göra ger mig panik. Den här veckan har jag matte nationella, astronomiprov och ska lämna in en uppsats om buddhismen och jag har knappt börjat med något, fattar inte hur det ska gå ihop... Samma jävla stress kommer det vara resten av terminen så det är väl bara att vänja sig. Nä nu ska jag dra mig mot skolan, puss på sig! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0