Mama just killed a man

Igår var min och Staffans plan att åka in till stan för att köpa te och klippa honom, men vi åkte till barkaby med Maiko och Ludvig istället och köpte fotbollsskor till majsen. Det var ju trevligt och vi avslutade allt med ett donkenbesök som inte satt helt fel! Sen åkte vi hem till mig, åt middag och kollade på HSM 2 med min familj, dom var inte överförtjusta men det var ju synd för dom. Dom är helt enkelt inte tillräckligt smarta för att se storheten i den, stackarna.
Idag har det varit skola även fast jag inte varit helt pigg, känns som att jag håller på att bli sjuk... Vi fick iaf våra skoltröjor och dom är verkligen helt sjukt fina <3

Ska snart in till stan och möta Staffie, vi ska köpa te och minneskort till min (inte riktigt min) nya kamera! Hoho min mor vann nämligen en kamera på lotteri, hur stora är oddsen liksom... Men iaf så har hon en bättre kamera så hon vill inte ha den, och min kameras batteritid suger så jag lånar den för en längre tid hihi. Och det bästa med den är att den är ROSA, precis som min så inget går förlorat!
Imorgon åker jag till Riga med klassen och paralellklassen! Känns dock lite onödigt att vi bara ska vara där en natt... menmen det funkar väl, vi ska bo på fint hotell så jag är glader :)







Här är våra fina klasströjor, ingen lär fatta det roliga med dom för det är massa internskämt men det är lugnt haha, den är fiiin! / E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0