I may not have the softest touch, and I may not look like much, but I'm yours

Idag tog jag sovmorgon, eller ah mamma ringde och sjukanmälde mig, innan jag tog mig till skolan för att vara med på sång på gården. Det var fint väder och killarna sjöng fint så det piggade upp mig lite! Sen var det nationella i franska som gällde, både läsförståelse och uppsatsskrivning... och herregud, säger bara att jag är glad att det är över nu.

Idag är det ju valborg men vi får se om jag orkar vara en partymänniska eller ej, är ju inte på topp. Ska i alla fall vara med Staffie, sen om vi ska iväg på fest eller nåt får vi väl se! Gillar att jag blir sjuk lagom till helgen och valborg... Så jävla typiskt. Nåja nu slutar Staffan snart och då får vi se vad jag ska göra! Pöss / E


Kommentarer
Postat av: Matilda

krya på dej gumman!<33

2010-05-01 @ 00:03:09
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

:)<3

2010-05-03 @ 08:11:48
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0