heidooo

Då är det bara en timme kvar innan jag ska ta mig till centralen, möta upp folket och sen sätta mig på ett tåg till Åre. Älskar att åka tåg, älskar inte så mycket att åka skidor men det ska bli nice ändå!
Idag åkte jag ut till västberga på Staffans rast och åt lunch med honom, thaibuffé yummie! Det var supertrevligt, kommer sakna pojken :( Bah jag vet inte vad jag ska skriva... känner mig ganska stressad av någon anledning, känns som att jag inte packat klart fast det har jag typ. Det är liksom inte så mycket man behöver ha med sig, vi kommer ju hem på måndag. Jaja nu ska jag göra nåt vettigt! Skriver igen nästa vecka om jag inte bryter alla mina ben i backen, PUSS // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0