Who am I to say

min dag har gått upp och ner. jag gick inte så länge i skolan men direkt efter åkte jag med sandra till hennes mammas dagis. jag skulle få presentera mig för en familj vars barn jag ska vara barnvakt åt ibland när det behövs, som ett extra jobb likosm. kändes faktiskt sjukt bra och jag driver inte, världens gulligaste ungar har dom! jaja var så sjukt trött efter och jag blir så sjukt trött på männsikor som inte fattar att ett nej är ett nej, som inte lyssnar på vad jag känner. sen har jag dansat idag oxå, var ganska opepp för ovanlighetens skull, kan ha berott på att jag inte ätit ngt på hela dagen och var allmänt trött på allt just då. men asså TACK dansen för att du finns! nu mår jag bra igen :) har dock ont i hela mig så ska ta och dricka te så att jag börjar fungera igen.. PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0