You're every line, you're every word, you're everything

hmm det känns som att jag bloggar mycket oftare än jag gör... haha men alice är duktig och fyller ut bloggen med fina inlägg. och jag ska också bli duktig jag :D
även fast det var länge sen så tänkte jag berätta lite om helgen. den spenderades på isaks land med mina underbara vänner, herregud vad glad ni gör mig! vi gjorde inte så mycket, kollade film, lagade mat, besökte äckliga spindelkällare och några badade och så. men jag hade det grymt roligt! vi kom hem söndag eftermiddag, och då bar det av till bajenmatch! jag känner mig sjukt insatt! nej men sanningen är den att jag tycker att det är roligt, även fast jag inte fattar vilken färg jag hejar på haha. jaja bajen förlorade iaf det var synd  :( bättre lycka nästa gång!
veckan har varit ganska seg, men igår var en bra dag. efter ett alldeles för långt extrarep så träffade jag staffan och julia. vi åt på subwayS och pratade ut om allt som hänt sen senast vi sågs. eller ah sen senast jag och staffan träffade julia... vilket var länge sen. men det var trevligt! sen skulle julia på bio så jag och staffan åkte hem till honom, kollade på idol och pluggade kemi. sen kände vi att vi var hungriga, så på vägen hem till hans mor så svängde vi förbi donken och delade på en meny! mi laajk! så sen när vi kom hem till keiko somnade vi mätta och glada :)
annars flyter livet på som vanligt. läxorna börjar bli fler och fler, flickkören är seg, jag gillar mina kära vänner som alltid kan pigga upp! så det funkar, och jag har en förhoppningsvis grym helg att se fram emot oxå!
pusssss / e

tack för att du är så gullig och låter mig sno bilder staffan!


Kommentarer
Postat av: Staff

VARFÖR BLIR DINA BILDER I RÄTT VINKEL! ? :S



varsågod för den fina helgen med dig! Det var jättetrevligt och jag tackar hjärtligt tillbaka :)

2009-09-16 @ 23:06:46
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

haha för att jag e bäst? :D

haha jaa verkligen, och helgen ska bli minst lika bra!

2009-09-17 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0