lagom sjuk är gött

hej bloggen! det var ett tag sen nu... men jag har varken haft tid eller orkat blogga, lägger ju alltid ner heeela min själ när jag skriver! jag har iaf varit borta ett par dar från skolan nu, sjuk, och det har faktiskt varit jätteskönt. staffan sällskapade mig idag, gillar att han är arbetslös, eller mellan två jobb som man säger. och sen kom alice förbi efter skolan, mucho najs att träffa dom båda! kände att jag inte missade så otroligt mycket idag, klassen var nämligen och vandrade, med bohlan. fick ett sms från viktor mitt på dan: "vad glad. vi har typ gått vilse. Bohland i täten. bajs." haha oj vad jag skrattade! nästan lite synd att jag missade...
men imorgon ska jag försöka pallra mig till skolan, starta med en härlig timme svenska och sluta typ fyra, partyparty! nåt annat som är party är att jag kanske ska till isaks land med folk i helgen, om det blir av så blir det nog grymt :D
men nu ska jag läsa dattabok och försöka sova tidigt! puscas på er alla // E

usch på att sommaren snart är borta...


Kommentarer
Postat av: Staff

Sommaren E borta :P Men se fram emot en härlig höst med mig :D

2009-09-10 @ 00:51:25
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha men TYST då! fast att ha en fiin höst med dig framför sig gör ju iof inte så mycket :)

2009-09-10 @ 23:51:29
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0