Poetry

imorgon är det freda och det betyder HELG! veckorna går otroligt snabbt asso, jag är en glad människa just nu som sagt men är yttert förvirrad över massa saker men det löser sig tids nog. va och dansade idag, kollade när helena hade lektion. det va riktigt bra för mig, jag fick liksom bra tips på hur jag ska lägga upp mina lektioner nu när jag ska bli danslärare!

läxorna har helt plötsligt blivit väldigt många och jag undrar om mina lärare är dumma eller om det är jag som inte kommit in i min pluggfas ännu, jag skjuter liksom upp allt till sista minuten och så brukar jag inte göra. man kan nog lugnt påstå att jag fortfarande lever kvar i sommarlovets häliga dagar trots att hösten verkligen är här nu. det är så kallt på morgonen, det blir till och med rök när man andas hahah :P

Ella är här! ÄNTLIGEN! hon ska sova hära, vilket innäbär upgång tidigt imon trots att jag egentligen inte behöver men kvinnan börjar tidigare än mig så ja har lovat att iaf äta frulle med henne :P vi har faktiskt hunnit åstakomma väldigt mkt ikväll. vi har ätit middag och kollat idol. sen bakade vi chokladbollar för att överhuvudtaget orka plugga och nu ska vi snart dricka te och snacka skit :D massa puss Alice


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, de tlåter superhärligt!!:D men du, danslärare!! God, vad kul:)!!!!!<3 och det där med läxor, vi kan skjuta upp det där att träffas om du känner att du måste plugga, vill inte vara något som kommer ivägen..:/ det är okej:) har själv lite läxor, men det tar jag hand om i helgen:P<3 älskar dig grymt mycket, fina du!! pussss<3<33

2009-09-26 @ 00:30:20
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: alicen

JAG MÅSTE TRÄFFA DEJ KVINNA! saknar dej så mkt föstår du :P <3<3<3

2009-09-29 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0