Långa nätter

ååh va dåligt det går med pluggandet. jag är så okoncentrerad liksom. mina tankar är på annat håll och det känns så hopplöst att sitta och försöka plugga när man ändå inte lär sig något. just nu känner jag mig stressad och förvirrad när det gäller massa saker. i skolan är det ju bra och jag har verkligen hittat folk som är som mej, som jag känner mig säker med. ändå kan jag lätt bli så osäker. och alla gamla kompisar, jag har kontakt med alla men det är så svårt att hitta tid till allt, och vissa känner jag är på väg att försvinna och det är inte okej! är trött och afrikaskiten som jag har i engelska går bara åt helvete. olivia är på väg hit nu. vi ska dricka te och bara snacka blaj, vi behöver det. 

  olivia och jag i somras, längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Rosie

Gumman det kommer bli grymt ge det lite tid, du är bäst<3

2009-09-09 @ 10:16:47
Postat av: Stella

Vi alla behöver stunder med de vi älskar, och det gäller att ge de stunderna den tid de behöver. Man hinner inte med allt och alla, och det kommer man aldrig göra. Men man kan alltid höras ändå, fast man inte hinner ses så mycket. Ett sms räcker ibland faktiskt :)

Men vi måste ses snart fining, och ge varandra en himla massa ny energi! PUSS

2009-09-09 @ 15:04:22
URL: http://dagensljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0