Keep it loose, keep it tight

ojoj jag känner att helt plötsligt bara händer det massa grejer i mitt liv. jag vågade börja på mitt gymnasium utan att känna någon och jag har liksom funnit riktigt nära vänner redan. jag vågade börja på Ragga själv oxå och det är superkul! idag dansade jag reggaeton oxå och vi hade vikarie, adena heter hon. hon var så himla bra bara! jag kände liksom igen mig själv i henne så jag blev bara allmänt pepp av att vara där :) och annika ringde mig (annika som äger förra dansskolan jag dansa på) hon vill att jag ska bli lärare till 8-12 åringar under våren. liksom vad ska jag göra? blev så otroligt glad och jag kan bara tänka mig hur stolt man kommer känna sig när man får se sin alldeles egna barngrupp dansa och göra steg man själv kommit på. måste ringa och prata med dansfolk om det imon, haha och måste bestämma vad jag vill snart. jobbade ikväll oxå, satt barnvakt åt Nea 6 år och Maya 3 år. världens gulligaste barn! haha så himla komiskt men deras mamma har dansat street och freestyle som tonåring och hade typ vunnit nån sm-medal och shit. jag blev så glad för vi hann snacka lite dans innan hon behövde springa iväg på föräldramötet :P
PUSS och godnatt alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0