Imagine

hej hej alla! det är söndag igen och här sitter jag :) borde plugga, som vanligt, men pallar inte. jag är ledsen men läxorna får jag ta sen. i fredags träffade jag det gamla tjejgänget och guud va jag blev glad efter det! vi kollade på scream och på två beckfilmer, panik säger jag bara! och sen igår så drog jag, edvin och Norea hem till cosmo, hahha det va grymt kul! olivia va ensam hemma på kvällen så jag sov hos henne sen :)  gick liksom hem från olivia i morse och det är ju så himla jättelångt host* så känner mig hurtig också! :D nu ska jag äta lite sen ikväll blire fika med julia som gäller, den kvinnan har jag inte träffat på ett tag så det blir nog grymt najs! och Ellan kmr hem från isaks land ikväll oxå, yey! massa puss alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0