'Cause you know I'd walk a thousand miles if i just could just hold you tonight

Redan lördagskväll... halva helgen har gått och jag väntar liksom fortfarande på att den ska börja. haha men jag har hunnit med mycket bra saker! igår åkte jag hem till viktor direkt efter skolan och va impulsbakade bullar. sen kom emeli och joinade oss, vi åt kinamat, kollade film och åt de underbart goda bullarna. en geishas memoarer såg vi, grymt fin film, men så lång så att alla typ somnade i slutet. haha men man kan inte begära att tre fredagströtta ungdomar i en skön soffa ska kunna hålla sig vakna! sen begav jag mig hem, gick som en zombie och däckade nästan direkt när jag kom hem.
Idag vaknade jag med ett trevligt sms i inkorgen, det var från amanda och hon undrade om jag ville hitta på något. det ville jag självklart så jag gick till slussen och mötte upp henne! vi drev runt lite på söder, jag köpte ett linne och hon leggins ett linne, allt från monki! sen fikade vi på string, satt där ett bra tag och pratade om allt mellan himmel och jord.
Efter det gick jag hem till storebror som ville ses, vi drack kaffe från hans fancy kaffemaskin och sen fastnade vi såklart framför tvn... lekte också med hans keyboard innan vi märkte att vi var grymt hungriga, så vi susade iväg på hans vespa och köpte thai-mat. jag vill också ha en vespa, ge mig ge mig! god mat var det iaf och sen kollade vi mer på tv, eddie murphy stand up, fyfan vad rolig han är! haha men sen blev klockan elva och då skulle jeppe ut, så jag begav mig hemåt. 

och nu sitter jag här, spelar lite gitarr och gillar livet. imorgon tänkte jag va duktig och städa rummet (det kan behövas, minns inte när jag senast städade det...) och kanske göra lite läxor, vem vet!
pusssss på er alla! / E


Kommentarer
Postat av: Anonym

PUUUUSSSSS FRAN STAFFAN!!!!!

2009-09-27 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0