take, oh take those lips away

gah vad trött jag är! har haft en jobbig dag med skola, flickkör och sen hem för att plugga direkt. idol har blivit min kvällens höjdpunkt nu för tiden! haha belönar mig med att kolla på det när jag har varit duktig och pluggat. grymt system måste jag säga!
staffan och maiko har åkt till kreta nu också, riktigt fusk. ååh dom kommer komma tillbaka bruna som pepparkakor! så jag ska försöka överleva en hel vecka utan dom nu, önska mig lycka till :)
men nu är jag trött, var duktig och la mig tidigt igår och tänkte försöka hålla uppe det!
och imorn ska jag äntligen få träffa alice! pusss / E


Kommentarer
Postat av: Staffff // Majkk

pepparkake vinkning :D

2009-09-24 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0