japp, rubriker är jobbiga

tiden går fort när man har roligt och snart är det måndag igen. helgen har mestadels spenderats med staffan, men även med emeli och folk. vi hade filmkväll hos ida igår och såg rec, usch vilken äcklig film! inte okej nånstans och jag gömde mig bakom en kudde typ hela filmen! haha men sen åkte alla hem till sig hem ganska tidigt, och staffan kom till mig. han sov hos mig, mysmys som alltid! och idag har vi varit i ringen och kollat runt lite. tanken var att jag skulle shoppa men såklart slutade det med att han köpte dubbelt så mycket grejer... men jag fick iaf mina efterlängtade underkläder så jag är nöjd!
och jag saknar min grisekno! om inte annat så kommer jag våldgästa henne vilken dag som helst nu, för det var alldeles för länge sen jag träffade henne nu!
nej nu ska jag försöka få min bror och staffan att slita sig från fifa... känner att det kanske krävs att jag släpar dom ifrån tvn, men det är okej, allt går med lite våld som vi brukar säga!


Kommentarer
Postat av: Staff

Hahahaha! Men vi slutade ju nästan på egen hand tycker jag! :D

2009-09-21 @ 09:28:17
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: ella

haha jaa men det tog ett tag haha ;)

2009-09-22 @ 15:59:03
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0