don't you ever burn the road that will lead you back to her in time

vaknade upp vid typ fem och hade en sjuk huvudvärk... precis som jag bukade ha när jag var yngre, trodde att det hade försvunnit men tydligen inte. knarkade alvedon, mådde illa och kramapde. om jag hade haft mat i magen hade jag spytt upp det. haha men jag lyckades iaf somna till slut och vaknade några timmar senare. nu har jag ätit frukost och kollar på smallville, haha bästa programmet!
satsar på att komma till skolan till lektionen som börjar typ ett, skönt skönt! har två lektioner och sen ska jag träffa staffan!
aaja nu ska jag spana in clark kent igen :D pusspåsig!

 

snygga brudar på spexet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0