"..och allt som e bra med mig har jag förmågan att glömma bort"

jag orkar inte mer. känns som att jag alltid måste förklara mig för att jag inte hinner göra allt hela tiden. massa människor som vill träffas och jag har dansen som jag älskar och så har jag jobb lite då och då plus allt plugg. allt hinns inte med liksom. och jag är ledsen för det men ibland så når man en punkt när man bara inte orkar mer. jag är så jävla nöjd med mitt liv och allt jag har i det. jag klagar verklige inte, jag är otroigt medveten om att jag är lyckligt lottad, men fan även jag måste få må skit.. det känns som att jag bara gör folk besvikna nästan. och att göra folk besvikna e fan det värsta som finns. jag orkar inte mer. är så trött på att gråta varje fucking kväll för att över huvud taget orka dagen efter. jag vet inte vad jag vill längre. haha jag pallar inte med mig själv. god natt.



fucking halsduken på bild, min favvo som syster gjort till mig, blev snodd hos Ello nu när hon hade fest förra helgen... 

nehe och nu vill datorn inte fixa länken till låten...jaja lyssna på Sen en tid tillbaka med melissa horn, och känn igen er precis som jag gör.

Kommentarer
Postat av: hanna

att folk älskar dig och vill träffa dig är inget du ska be om ursäkt för. jag vill inte va en som får dig att känna sådär. Kör ditt race

2009-10-17 @ 13:47:18
URL: http://hannatime.blogg.se/
Postat av: matilda

Alice-gumman, Hanna har rätt. Du ska inte känna så som du känner! Självklart har man mycket, men det är i perioder och det måste ta slut någon gång, och dessutom får du verkligen inte känna att du sårar alla för att "du inte har tid", herregud! Folk fattar om du inte kan just då!! Om man inte förstår så är man inte en bra kompis! Och du är lyckligt lottad, precis som du skrev!

Och man behöver inte vara med människor HELA tiden! Man behöver inte plugg 24/7! Och man kan inte vara på gott humör hela tiden när man springer runt som en dåre!! Ta ett djupt andetag och stanna upp för ett ögonblick!! Och ta en chilldag någon gång! Typ va hemma gör te, ät gott och mys med en film i lugn och ro!! Jag lovar, det är terapi;) Bry mig om dig massor och jag vill inte att du bränner ut dig när du är så här ung!! Du är bäst va du än gör och va du än väljer! älsk<33333

2009-10-18 @ 02:38:02
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0