"Mina flimmerhår är förlamade!"

Jag blir så otroligt trött på min kropp. Idag har jag nästan inte haft ont nånstans men då ska såklart annat komma och jävlas med mig... Nån som vill donera en kropp? 0:) Någorlunda snygg ska det vara oxå.

Nåja, förutom det så har dagen varit bra än så länge! Vaknade upp tidigt hos staffan, ville inte gå upp och försökte få honom att stanna hemma men det gick väl sådär... Han är för plikttrogen haha. Åkte hem och somnade om, sov till typ tio, gick upp och åt frukost och duschade innan jag behav mig in mot stan. Mötte upp sigrid och amanda och vi försökte hitta till "det andra wayne's" på drottninggatan. Sigrid var helt säker på att hon hittade men när vi gått förbi buttricks typ tio gånger så fick hon ge sig. Dessutom var hon fast besluten vid att vi skulle sitta på uteserveringen (som tack och lov inte fanns), haha knäppis. Men till sist hittade vi rätt och hittade även Rosanna och Bettan som satt och väntade på oss. Supermysigt var det!

Och nu sitter jag här och väntar på att höra något från någon, ska iväg till Erica ikväll. Åsa kommer också vara där och det blir säkert niiice, länge sen jag träffade dom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0