Just wanna be with you!

Igår så firade jag och staffan en månad tillsammans, den bästa månaden i mitt liv! Du gör mig så galet glad och jag älskar dig! <3
Efter mitt sista flickkörsrep åkte jag och mötte upp honom vid slussen, vi var hungriga så vi bestämde oss för att äta på subway, MUMS! Sen bar det av till staffan, där drack vi champagne-te och myste framför tvn, supertrevligt! som alla andra dagar med dig :)

Idag har jag varit i skolan dårå, haha ibland ere faktiskt riktigt roligt, vissa personer är ju bara för härliga! So lektionen idag säger jag bara... Men även fast torsdagar inte är okej (och ännu mindre okej nu när jag är förkyld) så tog jag mig igenom den. Och jag har faktiskt pluggat lite biologi nu också, duktig flikkaaaa!
Imorn ere fredag, helvetets dag, men sen är det LOV! Sååååå underbart :D Livet leker! Kärlek på det<3

Kommentarer
Postat av: Staff

kärlek på DIG! :D



Jag älskar dig gumms! :) <333

2009-10-22 @ 20:38:02
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: Ella

hihi puss på dig älskling :D <3333

2009-10-22 @ 22:40:02
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0