Jails and Bombs

JAG ÄR KLAR MED SAMSKITEN!!!!! applåder till mig tack :D
jag har räknat ut att jag satt 10 och en halv timme igår och 11 timmar och tre kvart idag med denna läxa. man kan alltså lugnt säga att jag lagt ner min hela fucking själ i det här. och nu är jag klar som sagt och sitter och pratar med oliviaälsklingen i telefonen. teeee med honing är mitt knark.. min hals gör fortfarande ont men det e fredag imon och det betyder helg och det betyder att jag inte har tid att va sjuk!

har äntligen tagit mig tid att läsa lite på Elin klings modeblogg. hon e ju för bra! :) PUSS

får ännu en gång damp på datajäveln som vägrar ladda upp bilder! vi säger god natt nu bara därför.../alice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0