It's like wishing for rain as I stand in the desert

kom nyss hem från staffan, försöker plugga men det går inte så bra av nån anledning. kan liksom inte koncentrera mig, tänker på annat.
i alla fall har min helg varit grym, den har spenderats med pojkvännen! skulle gärna säga vad vi gjort men vi har inte gjort nåt vettigt... bara tagit det lugnt! sushikväll igår och det var väl trevligt även fast det inte är nån stor favorit för mig, tur att jag hade ludde där som var lika ovan som jag haha!
nu väntar jag på att få ringa alice, både hon och jag behöver prata av oss, alldeles för länge sen senast! saknar den människan <3
hittar ingen inspiration idag så här får inlägget vara slut, kort och gott! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0