god kväll

Och nu sitter jag här igen, alldeles för sent och med alldeles för lite ork, känner inte ens av min trötthet längre. Usch vad trött jag blir på att allt mitt liv verkar gå ut på just nu är läxor, har inte gjort nåt annat än att plugga sen jag kom hem idag, och ändå har jag inte hunnit med allt jag tänkt mig. Jaja det e inte långt kvar nu och jag ska klara mig igenom det och sen ska jag börja i nån slapp skola med nån slapp inriktning med slappt folk, ooohyes jag längtar!
I vilket fall finns det härliga människor i mitt liv som gör tillvaron grym trots all skit! Och det tackar jag för! Puss på er och god natt, för nu ska den här tjejen försöka ta sig till sängen, om hon inte däckar nånstans påväg dit... <3 / E

haha jag kände att det här inlägget behövde lite färg, och vad passar då bättre än en bild på finaste alicen!


Kommentarer
Postat av: alicen

hahah ma gad den här bilden va ju inte lite exrem :P <3

2009-10-20 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0