23.23

tisdagar är bra dagar, lugna lektioner, slutar tidigt, tid för kuliga saker och annat bra. idag inkluderade min tisdag också staffan, simon och pappa vilket gjorde den lite extra bra! inte ens matteprovet gjorde dagen sämre! efter skolan träffade jag staffan, vi åkte och köpte teer, dom luktade helt sjukt gott och jag ser fram emot att dricka dom på torsdag. jag har dom här hemma och jag måste erkänna att det kliar lite i fingrarna... men jag ska hålla mig tills jag träffar staffan!
sen satte jag och staffan oss på espresso house och jag njöt av en chai och en muffin (säger man en muffin flera muffins? ...låter fel), gott och mysigt vare. sen begav vi oss båda åt varsitt håll, han mot sin del av förorten och jag mot min. yesbox jag åkte ut till gubbis och lägenheten på skrinvägen för första gången på länge länge. där väntade pappa, simon, amelie, nån gubbe (som kanske ska köpa lägenheten) och conny. riktigt trevligt att träffa dom igen, roliga människor haha! och knasbollen simon kan ju inte hålla sig lugn för en sekund... han hoppar runt som en apa heeela tiden sötnosen!
och nu är jag iaf hemma, sitter här framför datan och märker hur ögonlocken börjar falla ner, hmm kanske är dags att sova snart. kommer vara tomt i sängen utan dig... har insett att vi har sovit tillsammans varje natt i en vecka nu, haha och efter bara några timmar utan dig känns det som om det var evigheter sen vi träffades. tiden får se till att gå fort nu så att det blir torsdag snabbt alltså! godnattpuss / E <3

saknar sommaren, saknar värmen!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Saknar sommaren, saknar värmen, saknar ella! <333

2009-10-06 @ 23:46:25
URL: http://tarokun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0