more than words

visst vi kommer sakna starbucks och den brittiska dialekten men fan va skönt det är att va hemma! 5 dagar i London är vad jag precis har varit med om vilket har lett till att jag börjat missbruka vaniljlatte och frappuccino (stavning?) vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan starbucks (ryktet säger dock att det ska öppna i sverige nu snart så jag får väl återgå till min chai på espressohouse så länge :P) asså vill bara krama ihjäl min mamma just nu, är så himlans glad och blev så pepp av resan så tack till henne och till olivias mami för underbara dagar, det va dock himla skönt att jag och olivia slapp dela rum med dessa kvinnor, haha mammatjat orkar man bara stå ut med ett visst antal timmar om dygnet.

jag är helt pank nu så inget skojsigt festande elr chaidrickande elr shoppande på ett bra tag nu. ska vara världens bästa dotter ett tag fram över tills jag "betalat tillbaka" för vad jag är skyldig min mamma under resan. haha väldans vad mkt snack det blev om henne nu då. bildder på allt jag köpt och bilder från hela londonresan kmr senare när jag fått dem av olivia :) by the way, olivia kvinnan fyller år idag :D :D jag va faktiskt först att säga grattis till henne, hahaha ett av dem bästa minnerna jag kommer bära med mig livet ut är nog flygresan hem. vi hamnade längs bak i planet av någon outgrundlig anledning och asso herre va vid garva åt allt bara. man hörde typ inget för det burra så mkt och det burrade i rumpan när man satt ner oxå haha jag skrattar när jag tänker på det.

jag och olivia fick träffa Åsa, våran gamla danslärare och det var det bästa. hon bor ju i london nu så vi tog en frukost med henne en av dagarna. åt creps (ännu en gång vet jag inte om jag stavat rätt) och antingen var det min banaochnutella crep som gjorde det elr så var det åsa, men jag svävade som på moln efter frukosten den dagen (jag tror på det senare alternativet)

satte nyss på tv:n och det va postkodlotteriet på tv, haha det va folk som vann massa pengar. tips, kolla på det om ni känner er nere, kom på mig själv att sitta och le hära. nu e det idol, planen på att följa detta program har gått åt skogen men nu ska jag bannemej kolla! PUSS alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0