rubriiiik!

såå nu sitter jag hemma och det e HELG! haha nästan lite tråkigt efter en grym praovecka... dom gav mig världens finaste blombukett sista dagen! haha kommer sakna det men jag ska kanske få sommarjobb där så det e nice :D
skulle egentligen vara med faline idag men jag mår lite konstigt så det blev inte av. så staffan som sov hos mig inatt stannade kvar och tog hand om mig. Vilken kille! halvligger just nu i hans knä och lyssnar på high school musical på svenska! yes jag älskar molly sanden :D
för övrigt är jag suris, hur fan kan camilla gå vidare på idol? och eddie? jon var tusen gånger bättre och så åker han... hmm dåligt svenska folket, dåligt!
kanske ska iväg till staffan sen och äta sushi, inte för att jag gillar det nånstans men allt ska väl få en chans!
haha nu ska jag tydligen sluta skriva enligt staffan xD så puss på eeeeer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0