I compare you to a kiss from a rose

Och så har halva lovet gått... ångest! Men mitt lov har hittills varit super, mestadels har det spenderats med pojkvännen och det e ju riktigt nice! Igår kom han hem till mig efter jobbet och vi kollade lite tv, drack te och åt en gigantiskt men god mango. Imorse klockan typ halv sju ringde klockan vilket inte var riktigt lika nice men jag tog mig upp ändå och åt frukost med staffan innan han gick, ledsen ella :( Lyckades somna om men sov bara i en halvtimme, lite segt menmen! Idag ska jag träffa faline och emelie, planen är att vi ska baka bullar och kolla film! Men nu känner jag att jag börjar få ont i magen igen... orkarinteblisjuk. Får helt enkelt åka dit och se hur länge jag orkar stanna. Men det är senare idag och tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se får se. Lillebror vaknade precis så honom kan man kanske vara lite social med ett tag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0