Jag har tråkigt

Och så har alice flytt landet... inte okej alltså! Kom hem NU!

Det är iaf lov, såå underbart, men båda dagarna den här veckan har jag ändå varit uppe halv sju, pojken jobbar ju... Men som tur är så är jag sömntuta så jag har somnat om igen båda dagarna hihi!
Så vad har jag gjort under lovet? Fredag var jag med staffan, lördag vare konsert med flickkören, antagligen den sista för mig. Gah det känns konstigt, men skönt samtidigt! Söndag vare iaf SBB konsert och alla barn hjälpte till att sälja biljetter och släppa in publiken som va helt galen. Arga på massa skit och plötsligt var det vårat fel att biljettsystemet var lite dumt.. Folk är knäppa alltså! Efter konserten hjälpte vi till att bära grejer och efter det gick vi hem till mig och chillade gaalet! Vid 12 åkte jag och staffan hem till honom eftersom han jobbade dagen efter... Det blev iaf en grym dag med världens underbaraste människor!
Igår fyllde Staffan år, grattis på honom :D Vi vaknade omänskligt tidigt och blev överraskade med tårta, mmm god frukost! Sen åkte jag hem och sov lite innan jag och mamma begav oss ut på stan för att köpa jacka till mig. Kom hem med två jackor och en sjal 0:) Efter det åkte jag hem till staffan för att fira honom, keiko maiko och ludvig var där och det var riktigt trevligt! Sen blev det sova tidigt för att vi överhuvudtaget skulle vakna idag. Men det gjorde vi såklart inte, så stackars pojken fick fixa sig på en kvart haha!

När jag kom hem idag åt jag lite, och sen däckade och direkt i sängen... Är det lov så är det! När jag vaknade upp ett par timmar senare städade jag rummet och lagade mat till mig och lillebror, haha känner mig duktig! och nyss plågade jag mig själv med epilatorn, usch och fy det borde inte vara lagligt!
Oj oj vad långt det här inlägget blev, men jag har tråkigt... Det är i sånahär tillfällen man behöver en hel säsong av nånting som man bara kan ligga och dö lite framför. g e  m i g
PUSS / Ellisbellis

och för att fira att datorn som har varit död ett tag nu har blivit återupplivad så får ni en fin bild på min älskling från igår :D



och en från i söndags!


Kommentarer
Postat av: BECCA

HAHHAHAHAH Nice <3 :P

2009-10-28 @ 01:24:52
Postat av: majs

HAHA älska uffe <3

2009-10-28 @ 23:26:00
URL: http://maicool.blogg.se/
Postat av: ella

hahaha ohja :D <33

2009-10-30 @ 15:22:19
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0