Only you- Joshua Radin

HELG :D :D igår va det studiedag och denna dag spenderade jag med mina coolingar från klassen. hahah och nu är det fredag och känner mig duktig som ändå har pluggat massa idag! och vi fick tillbaka matteproven, alla fucking rätt! jag firar med te och pepparkaka hära hahah! ikväll bär det va till sara tha ros med matilda. inte träffat er undernaringar på tusen år så det kommer bli grymt! PUSS

jahap nu vill inte datorn ladda upp bilder på dom fina flickorna...bajs!

är glad för en annan sak oxå...<3

Kommentarer
Postat av: Staff

Ere cencur på eran blogg lr ? :D

2009-10-02 @ 18:04:15
URL: http://tarokun.blogg.se/
Postat av: Rosie

haha men verkligen;) grym kväll igår<3456

2009-10-03 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0