MUMS

Har haft en helt underbar helg med mina favoriter, alice och staffan! Fredag lördag spenderades med pojken min och söndagen med alice. Märkte verkligen hur mycket jag har saknat att umgås med den fina tjejen på sista tiden och vi måste ses snart igen.
Fredagen spenderades alltså hos staffan, vi kollade idol och bakade godaste kakorna, mums säger jag bara! Lördag gjorde vi inte så mycket, på kvällen blev det iaf film, Dumpad, sötaste filmen. Märker hur besatt jag är av allt som har med how I met your mother att göra... Marshall spelar ju huvudrollen i den här och vips så älskar jag den haha! Och idag har jag alltså varit hos alice, vi pratade om livet och så som vi brukar, pluggade faktiskt också tro det eller ej! Sen kom jeppe och elin och vi åt middag allihopa, och sen åkte vi hem. Bra helg bra helg!
Nu ska jag nog städa undan i mitt rum och sen sova, för att vakna upp opepp på en ny jobbig vecka med massa äcklig skola. Menmen, snart är det lov! Pöss! / E

Kommentarer
Postat av: alicen

finfin dag va det :D <3

2009-10-20 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0