Soul suckers

Så sitter jag här med läxskiten igen alltså... segt som tusan! Nåja tänkte ge er en fin liten sammanfatting om vad jag har gjort i helgen. 

Fredag
 var det konsert, den gick väl helt okej, uppskattade dock tiden mellan de olika avdelningarna mest då jag faline och helena sprang runt och smygåt godis hihi. Efter konserten åkte jag direkt till a-amanda. Hon var ensam hemma, men vi var alldeles för trötta för att orka utnyttja det så vi dog lite halvt i en soffa med B&J framför harry potter. Riktigt mysigt, och sen somnade vi ganska tidigt.

Lördag
hade amanda konsert så vi åkte från henne vid typ ett, jag åkte hem till mig och duschade och så innan staffan kom, vilket var ganska onödigt eftersom vi åkte till honom efter typ en kvart haha... Väl framme var vi duktiga hemmafruar och gick först och handlade så gott som det gick på coop, det är så otroligt stort så man tappar bort sig och det tog oss typ ett år att hitta pizzadegen. Haha men det var värt det för en stund senare bjöd vi Ludde och Maiko på godaste pizzan all made by staffan och ella. Efter det blev det såklart fotboll, perfekt tid för ella att sova lite! Och efter att ha "gråtit" lite över förlusten så kollade jag och staffan på gårdagens idolavsnitt innan vi gick och la oss!

Söndag var jag med alice, länge sen sist! Vi var bara hemma hos mig och pratade om livet och tog det lugnt, som vi brukar! Sen svängde jag förbi fotbollsplanen där mina fotbollstöntar sparkade på den runda saken som om det gällde livet. Snodde iaf med mig brorsan och gick till hannah, herregud DET var länge sen. Det blev familjemiddag, ganska segt och stelt måste jag säga, speciellt i vetskapen om att man ska få åka till pojkvännen när allt är över. Men men det var väl helt okej och Jeppe var också där och piggade upp stämningen! Något som också lättade upp stämningen lite var att jag lyckades tappa STÖRSTA risklumpen i mitt vattenglas det första jag gör, haha alltid lika smidig.
Efter det blev det åkte jag som sagt till staffan och det var lika mysigt som vanligt!

Måndag var jag ledig men hade såklaaart flickkör, usch vad trött jag blir på skiten! Jaja, sen åkte jag hem och pluggade och sen kom staffan och jag började gilla livet igen!

Och nu sitter jag här med alla läxor, fastnar såklart framför datorn istället... Skärpning ella!
Nej nu ska jag faktiskt ta itu med ergonomigrejen som inte är så jobbig. Gillar att min mamma är expert på området hehe :) pussgurkis / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0