With you

jag kom hem från skolan häromdagen, det var tänkt att jag skulle plugga men i stället kollade jag i brevlådan och nya hmtidningen hade kommit plus grey's anatomyboxen säsong 5 som mami beställt :D så nu ikväll har jag bara varit hemma och myst och kollat massa, helt beroende! och vi åt räkor, jag och mamma. och så har vi pratat massa om allt. jag vet inte vad som e fel med mig, varför jag mår dåligt ibland. men mitt humör går verkligen upp och ner och jag är väldigt stressad oxå. jag har sagt det förut men det e så det e. så jag behövde den här kvällen hemma, har druckigt varm choklad med grädde oxå, för det regnade ute och jag tyckte det passade väldigt bra. väntar på att ossian ska ringa mig nu. PUSS

älskar min mamma

Kommentarer
Postat av: matilda

ni två är för underbara:D<3

2009-11-16 @ 16:55:55
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0