The man who can't be moved

Stella ringde mig precis och berätta att nu är lärarinfon på annikas äntligen uppe! YEY gud ska bli så kul att få undervia i dans i  vår, hoppas nu bara att massa små barn anmäler sig. det är ju dålig ekonomi och shit nu så det är fortfarande inte helt säkert menmen jag e glader. klicka på länken http://www.annikas.se/ och sen på lärare om ni vill se.

kom precis hem från Nea och Maia, dom små busungarna som jag brukar vara barnvakt till. haha det vart mat, läsa bamse och rita som gällde den här gången .... tjäna iaf 200 spänn så jag e inte pank längre :D nu ska jag försöka göra lite media som jag har tills imon, sen går ju "mammaa pojkar" klockan 8 haha jag e ledsen, det låter ju jätteflum men jag e fast! och vill hinna se liiite gossip girl ikväll, får se hur det blir med den saken.


olivia ringde precis. hon kmr hit snart:D vi ska dricka te och hon vill typ låna lila leggings och rosa benvärmare, nån maskeradgrej som hon ska på i helgen tydligen... PUSS nu alice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0