Shine on

Hello people. Hade världens bästa dag igår, var hemma eftersom jag hade feber natten innan, men mådde nästan helt bra när jag vaknade upp, men varför inte ta tillfället i akt och få vara hemma liksom. Så jag skickade iväg alice som sov hos mig till skolan och sen däckade jag i min säng och sov till typ halv elva, bra start på dagen! Typ tolv kom staffan eftersom han inte hade något jobb, så han var hemma med mig hela dagen, och det var så otroligt mysigt! Fler såna dagar tack!

Idag mådde jag dessvärre tillräckligt bra för att gå till skolan, men blev glader när jag fick reda på att vi skulle till gymnasiemässan och därför missade två sista lektionerna! Så vi gick dit och herregud vad rörigt det var... Inte blev jag mindre förvirrad heller. Men vi var där i nån dryg timme iaf och det var väl trevligt, jag och alice ska börja på VIP Särgymnasiet har vi bestämt, det verkar passa oss haha! Träffade anton också, länge sen man träffade honom så det var kul, lyckades lova bort mig till hässelby gymnasium där han går... Men vi får se hur det blir med den saken känner jag...
 
Och nu sitter jag här och pluggar fysik till provet imorn, S E G T. Huden under mitt öga har börjat flagna, skyller på min onda sminkborttagning som gör ont och dödar mitt ansikte... Längtar tills imorn när pengarna kommer, har levt typ tre veckor utan pengar nu och ja, min livsstil fungerar inte riktigt utan det har jag insett. Det enda som suger är att dom pengarna kommer gå åt till julklappar och sånt skit, julen är nära...
Men nu kom mamma hem så jag ska tvinga henne att hjälpa mig med plugget. Ska försöka göra allt så snabbt som möjligt så att jag kan träffa staffan snart! byyeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0