Release me

jag hade tänkt skriva ett inlägg om hur mkt jag hatar datakunskap och om hur mkt en viss lärare kan ta sig, så går jag och får mvg minus på dataprovet så nu vill jag inte skriva om det längre :D

sara ros kommer hit snart, vi ska typ dricka te. och förhoppningsvis går gossip girl på tv. då skulle min dag bli bra.

är förkyld oxå men jag har inte dansat på en vecka och har lite asbstinensbesvär nu så det blir dans för min del ikväll i alla fall.

mitt liv stavas plugg just nu, så fort jag inte har nått för mig så måste jag plugga, vilket då leder till att jag alltid har nått för mig och så kommer man efter i allt i stället. men jag har faktiskt läst halva samhäftet nu, applåder tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0