minfantasiexisterarinteförtillfället

Bra dag bra dag. Vaknade upp med staffan och eftersom jag hade sovmorgon så var det no stress. Skolan var helt okej, fick tillbaka franskaprovet och är nöjd, har planerat med emeli att vi ska på backstreet boys konsert (inte för att vi vet om dom kommer hit, men om dom inte kommer till oss så kommer vi till dom!), vi slapp matten och annat trevligt. Gillar dock inte min bildlärare ALLS just nu, hon är en häxa med ängla-ansikte som mobbar ner på andras gipsmasker... inte okej.
Efter skolan gick jag och Faline lite på stan, letade skor och så. Hittade absolut ingenting men det var trevligt ändå! Sen hem och plugga... Inte så party men jag känner mig duktig så det e nice!
Dessutom har jag kommit på att jag vill ha massamassa saker, lite jobbigt med tanke på att jag äger typ femtio kronor nu... P L Å G S A M T
Och nu ska jag dra mig mot sängen snart, trots att jag är pigg. Det är så typiskt att jag alltid är pigg när jag faktiskt kan sova. Jaja, PUSSEN / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0