måndag utan skola

Min kropp verkade höra min skolångest. Så jag vaknade upp i morse med världens migrän, inte nice. Men ingen skola idag verkar det som! Hihi fast jag mår ganska bra nu.
Igår firade jag staffan med resten av familjen roovers och familjerna ahlbom och almås. Fika på dagen och dragon house på kvällen, det var supertrevligt trots min dumma huvudvärk! Och mätt blev man också haha.
Efter middagen åkte jag hem med mamma hannes och staffan, väl hemma satte vi igång direkt med att göra om mitt rum. Så nu har jag hannes stooora säng och min garderob är borta så alla mina kläder ligger i en hög på golvet. Inte så party, men snart blir det när min hall gjorts om till garderob!
Nej nu ska jag titta på tv eller nåt annat ovettigt, pusssi / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0