jag ska döda den som kom på rubriker

trött på att ha ont i magen må illa ha ont i huvudet. Är det inte det ena är det det andra... Jaja ska försöka tänka på nåt annat och göra läxor nu. Men först en liten sammanfattning av helgen. Fredag stannade både jag och staffan hemma från jobb/skola eftersom svinsprutan gjort oss sjuka... På kvällen vare idol, ledsen ella på att mariette åkte, eftersom att calle suger väldigt mycket hästkuk. Lördag bytte staffan och keiko rum och jag hjälpte till så gott det gick med tanke på att mitt magont och illamående gick upp och ner som en bergochdalbana. På kvällen åkte vi till heron och kollade på New Moon! Jag gillade den faktiskt, oväntat nog... ettan var ju inte särskilt bra.. Men den här var bättre! Och jag förstår för allt i världen inte all denna hets om jacob och edward, ingen av dom är särskilt snygg. Båda är mest efterblivna och ja bella är inte så charmig heller för den delen... Men om hon ska välja nån så ere ju helt klart edward, han glittrar :D
Idag mådde jag iaf bättre, så vi åkte till skärholmen eftersom båda hade shoppning-abstinens. Staffan köpte såklart massa grejer men jag lyckades hålla mig till ett fint rosa lypsyl som luktade jordgubbe och kostade 16 kronor 0:) Men gud vad mycket grejer jag vill ha... Och jag SKA ha den vibrerande mascaran, grymt coolt ju!
Nu kollar Staffan hannes och isak på nån (tydligen) superbra fotbollsmatch hos isak. Staffan och bror min kommer hem om ett tag och då hade jag tänkt att jag skulle ha pluggat lite till matteprovet och läst lite svenska. August strindberg är ju för underbar...


...eller så äter man lakrits, dricker bubbelvatten (mammas huskur mot ont i magen) och lyssnar på backstreet boys


Kommentarer
Postat av: matilda

usch sprutan:( mmm new moon:P har faktiskt inte hört så mkt om den:) vill se!! hoppas du blir frisk nu, inte kul asso:P<3

2009-11-29 @ 22:35:57
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

jaa se den! tror att du skulle gilla den :) åh tack sötis! <333

2009-11-30 @ 12:12:03
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0