"I'm lucky (strike) on my way to death"

Trötttttt! Har pluggat hela kvällen och kommit fram till att geografi inte är min grej, har inte lärt mig nåt alls känns det som. Men ah jag litar på min tur, kanske kommer det frågor på precis de grejerna jag har pluggat till!
Annars har dagen varit ganska jobbig, har haft ont i huvudet, ont i halsen och varit allmänt seg. Efter skolan åkte jag hem och efter ett tag kom alice och ja vi är bättre på att prata än att plugga haha. Men vi har fått lite gjort iaf och nu är båda helt döda. Hon sitter och skrattar till scrubs och jag har precis plockat undan lite i mitt rum, har ju ÄNTLIGEN fixat skåp och hyllor att ha mina kläder i! Jättehärligt!
Imorgon har jag utvecklingssamtal, är grymt pepp! Älskar utvecklingssamtal med min kära mentor eftersom det brukar innebära att äta godis och prata om allt annat än skola. Ska träffa staffan också, och det gillar jag minsann!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0