I do belive

ni vet när man har klarat av något man inte visste man kunde? det kan handla om små saker, som att klara ett matteprov eller våga ha på sig den dära tröjan som men själv tycker e så snygg men man e så rädd för vad andra ska tycka. man påverkas så sjukt mycket av alla runt omkring. jag gör det. ibland känner jag mig så liten och obetydlig. som att världen skulle klara sig utan mig. men idag var inte en sån dag. jag pressade mig själv till det yttersta och trots att jag mådde illa innan och bara ville lägga mig ner på asfalten och gråta så tog jag mig igenom det, och vet ni va? det va klart värt det! jag klarade av min första danslektion som lärare och det är helt stört hur mycket som jag växt på en dag. några från gruppen kom till och med fram till mig efter och sa att de ville dansa min dans i stället för den som de dansar egentligen, jag var ju bara vikarie så det gick ju inte men fatta? min egna koreografi. jag är stolt. just nu kan ingen komma åt mig. 


tack stella för att du gav mig stöd innan, bara att du va där blev liksom en trygghet. puss alicen

Kommentarer
Postat av: matilda

men alice då! du är inte alls obetydlig! och ingen skulle klara sig utan dig! du är stark, modig och helt underbar! ta åt dig kvinna!! du äger, okej? älskar dig, bara så du vet, glöm inte det!! pussss<33333

2009-11-13 @ 09:25:56
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

DU ÄR BÄST. PUSCAS KVINNA.

2009-11-13 @ 18:22:06
URL: http://puscas.blogg.se/
Postat av: matilda

ja, you go girl;D

2009-11-16 @ 16:57:45
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0