H E L G

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga, förlåt för det! Men jag har bättre saker för mig nu för tiden vettni :)
Men ja, HELG äntligen! Det var helt sjukt hur mycket jag kämpade idag för att inte falla ihop i en liten hög, är så otroligt trött på skolan. Huvudvärk sista två lektionerna (som såklart var fucking halvklass svenska och bajsmusikteori) gjorde ju inte saken bättre... Fredagar är verkligen inte nådiga. Men jag ska inte klaga, den är över och jag lever! Gick hem direkt och tänkte plugga lite, men det hände ju inte haha. Vad tänkte jag liksom? Istället blev det dator, och snart kommer staffan wiii. Han går från mariatorget så han kommer om precis elva minuter, haha vetenskapligt bevisat att det tar så lång tid faktiskt!
Ikväll blir det tacos med familjen och sen idol, det är fredag den 13:e så jag är lite orolig, tänk om Erik åker liksom... :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0