Everlasting love

Efter en helg, en dag hemma på grund av huvudvärk och två dagar i underbara globen så var man tillbaka i skolan. Det förvånade mig att dagen ändå blev helt okej, ganska sköna lektioner, till och med svenskan. Eva Datta bjöd lite extra på sig själv idag och hade en långärmad skinntröja som satt tight mot hennes pushade bröst, haha mycket charmigt måste jag säga! Och sen hade vi voldemort som vikarie i franska vilket ledde till många skrattanfall, som inte direkt blev mindre hysteriska av att alla var galet övertrötta...
Globen var iaf kul som vanligt, det låter ju förjävligt men det e niiice! Synd bara att det inte är nån globenvecka i år... Och igår var första gången jag slapp flickkören. Kändes faktiskt riktigt bra att bara få åka hem när flickkörstjejerna var kvar i skolan typ två timmar till haha!
Nu kommer jeppe vilken sekund som helst för att äta med oss och sen ska jag åka till älsklingen! Men först, vara duktig och läsa fysik! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0