Snart December...

Det blev en väldigt lång helg det här, skulle langat liken gånger tusen på det men just nu känns det som att till och med skola skulle varit bättre. Behöver göra något. Vaknade iaf upp inatt och hade jätteont i magen, huvudvärk och mådde grymt illa. Världens bästa pojkvän fanns som tur var där för mig, vet inte vad jag hade gjort utan honom. Är så otroligt trött på att må dåligt... Men tack älskling, du är bäst<3
I morse mådde jag bättre men inte bra, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Staffan tog sovmorgon med mig men vid nio kom det massa gubbar som skulle kolla ventilationen så då var vi tvunga att gå upp... dom kunde inte valt en bättre dag liksom?
Jaja sen gick staffan till jobbet och jag kollade på ett avsnitt av NCIS LA och tog ett bad. Bra start på dagen, men nu blev jag plötsligt grymt opepp på allt... Mitt humör är inte på topp känner jag. Nåja det är väl bäst att jag gör någonting åt det för jag tänker inte vara en liten sjuk emoflicka.

Haha bästa sättet att pigga upp sig, kolla bilder! Hoppas att ni också får ut lite glädje av dom. Vill bara säga att jag var faktiskt BRUN i barcelona, andra bilden! sådetså!
 
      

och säg inget om att jag suger på att lägga upp bilderna snyggt och allt vad det heter för det vet jag redan!
ciaoooo


Kommentarer
Postat av: majs

ÅH jordgubben hahaha :D <3

2009-12-01 @ 12:13:08
URL: http://maicool.blogg.se/
Postat av: ella

haha jaaaa så underbart! det gör vi om :D <3

2009-12-02 @ 19:57:20
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0