I just can't stop loving you

Sara visade mig en sida igår där man typ kan kolla massa filmer och serier. typ jättebra JAAA! så nu tänkte jag snart gå in på den sidan och kolla gossip girl :D heter surfthechannel.com om jag inte minns fel, hahah ni kankse redan vet om den här sidan men jag e liite efter som vanligt så detta är stort för mig :D

jajaja jag sitter och dricker te ur min rosa fina kopp som mamma och jag inhadla sist vi va på ikea :)



gaaad e trött som vanligt, måste nog plugga lite till innan gossip girl, även fast jag typ ändå va jätteduktig och jobba i skolan idag så e det massa läxor som måste göras... MEN jag har äntligen fått bilderna från i somras när jag och therese blev fotade :D va ganska många men här e iaf ngra..










nu kom en fågel och viska i mitt lilla öra att det blir sushi till middag, mums :D liksom tack gud min dag blir bara bättre och bättre!
PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

Men gud, vilka fina bilder, gumman!:D<33 dom är helt underbara på er!!:D<33333 älskar dig!<3

2009-11-04 @ 16:36:09
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

haha ÅÅH fina bilder sötnos :D och usch på sushi! <33

2009-11-04 @ 20:18:55
URL: http://puscas.blogg.se/
Postat av: rosie

bästaste sidan jag vet! och ella vad säger du sushi är asgott!!!!! finaste bilderna alice supersöt<3<3<3

2009-11-05 @ 14:14:15
Postat av: TINA

du är sååå fin! <3

2009-11-06 @ 16:27:33
URL: http://tinsh.blogg.se/
Postat av: Therese

Grymt fina bilder!!!! :) <3 <3

2009-11-08 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0