Staffan tycker att jag ska ha en rubrik om honom. Så here you go: jag älskar dig :D <3

Hejsan hoppsan. Det är tisdag, den enda chillade dagen då vi slutar tidigt! Detta utnyttjade jag faline och helena genom att åka hem till helena och baka årets första lussebullar. Supermysigt var det, bakade och pratade tills klockan blev över sju och jag insåg att jag var grymt hungrig, inte så konstigt med tanke på att jag åt lunch typ elva. Så jag och faline tog oss hemåt. Och nu sitter jag här, har ätit och borde plugga geografi. Men jag hatar att det inte riktigt går att plugga till det, skulle behöva en liten personlig debattör som jag kan ta med på provet istället... Anyone?
Men snart kommer staffan hit och räddar mig från det här höhö :) Ska försöka boka flickkörsbiljetter nu också, känner mig lite skyldig att gå på den i alla fall även fast jag har slutat. Det kan nog vara roligt, det enda som tar emot är att det kostar pengar... Och ja som de flesta nog vet är jag bra på att släppa lite för mycket på mina pengar, så nu ska jag försöka hålla koll på dom!

Har också fått reda på att This is it fortfarande går, MÅSTE ju se den. Och New Moon ska ses i helgen minsann, haha mycket bio, men det är riktigt nice! Kostar dock pengar... men det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0