Helg med Älskling

Helgen är över. Ångestsöndag ohyes! Har pluggat för lite och gjort för mycket annat haha. Med tanke på att jag har musikteoriprov imorn och geografiprov tisdag eller onsdag så är det inte så bra... Men men.
Min helg har varit riktigt bra! Fredag firade jag och Staffan två underbara månader! En dag för tidigt eftersom vi hade lovat att fira karin på den "riktiga" dagen, lördag. Fredagen spenderades i vilket fall med idol tittande (Reza åkte :((((( ) supergod hemgjord pestolasagne och mys!
Lördag firade vi karins 38 års dag. Det var jättetrevligt! Och nu är det som sagt söndag, har pluggat och träffat mormor. Vi överlevde besöket haha, grattis på oss! Och nu kollar jag och staffan lite halvhjärtat på vem kan slå filip och fredrik, men men det blir väl sussa kudden snart, är trött.. Dessutom förstör staffan min sovmorgon imorn genom att tvinga upp mig eftersom har börjar klockan åtta... inte okej! Men vad gör man inte...

Kommentarer
Postat av: alicen

typ världens gulligaste bild!

2009-11-29 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0