Bump in the road

jag e rastlös, sjuk och rastlös. hahah har typ sovit i två dagar i rad nu, konstant. och kollat gossip girl men iaf! min fredagkväll har jag spenderat med mor och far, det va ett tag sen må ja säga. vi kolla idol och det va kärlekstema och gud va fint allt kändes ett tag. sen har jag skrivit önskelista (mest för att mami bad mig men ändå) jag fyller ju år den 20e och sen e det ju julafton fyra dagar senare :D längtar! har spanat in massa bloggar och hittat lite nytt som jag gillar oxå. PUSS nu ska jag kolla lite mer gossip tror jag innan jag somnar. jag har feber och knarkar alvedon.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, men gumman då:p det låter som att du har gjort en del ändå;) du får krya på dig nu, tat lugnt! pussss<3

2009-11-21 @ 00:46:24
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0