Bubbly

hej
jag dricker mjölk. har ont halsen. i vanliga fall skulle jag dricka te men kände för mjölk nu. det känns så dära kallt i halsen och om man har ont i den så är det skönt. börjar bli sjuker...igen liksom palla!! jajaj plugga är vad jag borde göra. ska vara klar med min musikvideoanalys imon men asså jag är så trött på akons låt nu, ghetto. den liksom har fastnat i mitt huvud och vill inte försvinna. gah bajs bara.

oh hitta värsta roliga sidan hära på bloggen med "specialtecken"

ngra utvalda

♣ ♥ ♦ Θ Α ¶ ψ ∂ Φ

haha det va väldans va kul det va att klistra in specialtecken när man egentligen ska plugga.. pussen alicen

Kommentarer
Postat av: matilda

sötis!<3

2009-11-04 @ 16:37:29
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0