Yellow

TACK SNELLA ELLA FÖR DET FINA INLÄGGET, du e inte bättre själv!  att säga "Sportbag" med uttal, det är min Ella det... haha men man ju blir som man umgås:P

Jag är krasslig! oh nooo, tänkte faktiskt sussa kudden nu, orkar inte plugga mer, orkar inte vara duktig, orkar inte anstränga mig. jag är sjuk och då är det okej.

träffade mina sötnosar Stella och Helena idag as well, trots mkt plugg och stress och sjuka så hann jag med en middag med dom, liksom va fasen, mat ska man ju ändå ha så varför inte köra två flugor i en smällgrejen? Plus att jag alltid mår mkt bättre efter att ha varit med dom<3

GOD NATT FOLK! / Alicen (skriver namn pga klagomål från folk  som inte fattar vem som skriver vad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0