It's only what you want

i vanliga fall skulle jag ha börjat det här fina inlägget med "söndag... sista dan innan skola, orkar inte!". men inte idag. för jag är nämligen ledig imorn :D
i helgen har jag varit med alice och haft konserter, alltså en bra helg! konserterna var väl inte så överdrivet roliga, och inte alice heller kanske, haha... hon var nämligen sjuk och snart är jag väl också det. men det har varit riktigt mysigt och jag gillar henne även fast hon e tråkig. och jag älskar vädret! har legat på alice studsmatta och stekt hela dan. 
ikväll finns planer på att jag och folk ska sätta oss på djurgården och ha picknick, men jag vet inte om det blir av. kanske ska till amanda eller nåt istället, så det blir bra det!
pussipuss /ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0