SOLSOLSOL

Jahap, så var man fastklistrad framför datorn igen då:D
hade det hära varit en vanlig dag hade jag börjat åtta i morse men eftersom Elisabeth el biträdande rektor, annars kallad ödlad, och per våran no lärare inte informerat oss om att klass 9a har sovmorgon till klockan 11 så..........gaaah! och jag som var så trött i morse liksom! jaja, hanna bjöd hem folket till sig och med en tupplur i hennes soffa kunde jag ännu en gång möta världen pigg om en lärka! skippade so'n och lunchen oxå så jag har gått i skolan från ett till tre vilket känns toppen!

jag och olivia hade slagit vad om att inte äta något onnyttigt på en vecka, bröt man löftet skulle man bjuda den andre på en chailatte. tyvärr klararde båda två av det och jag som är så sugen på chai...det här va förra veckan så nu är det fritt att äta gottie! mamsen ska få göra rabarberpaj till mig tycker jag och ella kommer sen ikväll oxå, weee:P


DET ÄR VARMT UTE OCH SOLEN LYSER!!!!
PUSCAS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0