skratt och gråt

precis som alice skrev så ere ny start som gäller här!
min dag har varit ganska bra, trots att jag har suttit hemma med uppsatsen hela långa dan... sen på kvällen kom lyckopillret, franskafilmen som vi spelade in hos ida! ojoj vad jag skrattade, haha mvg here we come säger jag bara!
just nu sitter jag här, nöjd med att ha skrivit en hel jävla uppsats på en ynka dag. har fått mitt kvällste också, så jag är nöjd.
satt och kollade igenom uppsatsen och tittade lite halvt på klick nyss, och vem sitter helt klistrad framför tv:n i slutet (ni vet när han dör) med tårar rinnande ner för kinderna om inte elenoor roovers? haha, jag kan inte hjälpa det! herregud i stunder som dessa tillåter jag er alla att skratta åt mig!
men nu ska jag nog dra mig mot sängen, ringa alicen lite och prata av mig om kvällens bravader, vad det nu skulle vara... jaja, pucas på er<3

Kommentarer
Postat av: matildisch

haha, men söt :)

nice med uppsatsen, satt oxå med en i söndags och är så jävla trött på den asso..

som jag skrev till alicen så längtar jag grymt efter mer puscas :) haha, ni kommer bli min nya drog :P

ska fråga elvira (min kära syster) om hon kan fixa till er blogg :) vilket jag tror att hon vill :)

snacka ihop er om hur ni vill ha den så säfer jag det till elvira :) om ni vill ha lite insp. så gå in på hennes blogg elviraes.blogg.se, grymt fina bilder :D

har det gött så länge så hörs vi:)

puss puscas<3<3<3

2009-05-25 @ 18:58:26
Postat av: alicen

UNDERBART!

2009-05-25 @ 19:01:14
Postat av: ella

underbart, som alice sa! :D massapuss! <333

2009-05-25 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0